Tack Våga Dansa!

Oj, det var länge sen man skrev här! .
Hoppas att allt är bra med er..
Uppträdandet vi hade gick så bra både i 2a hemmet och i Vårby gård . Alla tjejer va så duktiga ^^
Från och med nästa termin alltså i Agusti så finns inte Våga Dansa mera, det blir United dancers igen som leds av Mantha skärholmens fältare . Hoppas att nya personer börjar från United , intresserad att börja? Lämna en kommentar så fixar vi det! .
Mounia kommer att flytta till New york, vi kommer sakna dig! Hoppas att du kommer ha det bra där, och dansa inte FÖR mycket nu ;) 

Hoppas alla läsare har det bra på sommarlovet!
Kärlek & Respekt !




Kommentarer
Postat av: aicha

hm.. intressant.. kommer sakna diig min habibi mounia <3 men tro mig Aicha kommer göra en fet comeback i höst!!!

2009-07-04 @ 18:11:21
URL: http://lallaaicha.blogg.se/
Postat av: Diana'

det var riktigt kul :D

längtar till nästa termin, & kommer sakna dig Mounia! <3



2009-07-04 @ 19:03:38
URL: http://dejaneh.blogg.se/
Postat av: Tanya

jag tycker alla skriver en kommentar på mitt senaste inlägg och skriver " alla är snygga och bra på sitt sätt " och sedan vad ni själva tycker ni är extra bra på ! :)



pussar

2009-07-25 @ 00:09:12
URL: http://tanii.blogg.se/
Postat av: Susanna

Hej!Kan man börja i eran grupp?

2009-07-25 @ 00:50:29
Postat av: emelill

Hej :)

SKulle vilja börja dansa men vill veta mer vad ni gör osv.. kan du skriva ett mail till mig så vi kan ha kontakten där?

menar at tdu kanske vill veta mer om mig osv!



maila till [email protected]

2009-07-28 @ 19:30:43
URL: http://emelill.blogg.se/
Postat av: Anonym

kmr den nya dansgruppen kosta något per termin?

2009-08-07 @ 13:59:36
Postat av: Anonym

Heejsan

Jag undrar bara om man börjar i den nya dansgruppen som kommer startas kommer det att kosta något per termin eller är det gratis precis som våga dansa?

2009-08-07 @ 14:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0