Ny start :) Välkommen <3

Hej!
Ursäktar för dålig uppdatering =(
Men nu är vi igång igen,

Är du den som är intresserad av dans (street & newstyle) och vill börja dansa så är du välkommen =)
Det är kostnadsfritt , och spelar ingen roll hur gammal du är men helst från 13-20 (?)  år gammal får du vara . ;) . 
Du ska bo inom 127 
Så den 24 augusti kl 18,00 så börjar dansen, i 2a hemmet.
Dans läraren är Fältassistenten Mantha Mughal Kasagianni , det var hon som startade dansen för flera år sedan.
United Dancers.
Om du undrar hur Mantha är så är hon en underbar ungdomlig kvinna som gör allt för sina ungdomar hon är inte bara som en danslärare utan finns där när du behöver henne och en sak hon har bästa humorn ;) .

Så glöm inte, 24 augusti kl 18,00 i 2ahemmet.

Vägbeskrivning till 2ahemmet

Om du kommer med T-bana till Skärholmen så går du av vid uppgången mot Skärholmenscentrum. Väl ute svänger du direkt åt höger, förbi mataffären etc. Gå ända tills du ser tre flaggstänger, titta vilken dörr som har en skylt med 2:a hemmet. Nu är du framme, Välkommen!
Annars kan du alltid fråga nån de flesta vet vart det ligger.

För mer frågor kan du höra av dig till Mantha 0768251746.

Ni kan även kontakta mig (nilufer)  via bloggen ifall du har nån fråga

Välkomna =D Alltid roligt med nya <3
/ Nilufer
 

'
Bild från uppträdandet med Våga dansa

Kommentarer
Postat av: Daniella

MÅSTE man bo inom 127? =/

2009-08-18 @ 16:00:41
Postat av: Nilufer

Det beror på vart du bor, du kan ringa till Mantha (danslärarren) och prata med henne, det är bäst så =) <3

2009-08-18 @ 18:05:13
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: ...

hej kan 9 åringar börja, han är kille och är jätteduktig? känner du till andra dansgrupper som finns i skärholmen helst turkisk?

2009-08-20 @ 23:22:23
Postat av: Nilufer

Hejsan! ... =).

Vad jag vet så finns det ingen turkisk dansgrupp i skärholmen, men jag kan fråga Mantha om 9 åriga killen kan börja =)..

Eller ring henne själv, det kanske är bäst så. Men kan fråga ändå..



Har du nån mail jag kan nå dig på?

2009-08-21 @ 07:45:32
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: sara

förlåååt om jag skriver som kommentar nu vet inte vart jag ska skriva haha :/ men jag och min kompis har letat som åååsnor för att hitta någonstans å dansa :o kommer man dit eller vadå? :/ jag bor inte i 127 heller :/ bor typ halvtimme med tåg från stan.. skrev min mail där :)

2009-08-21 @ 23:15:24
URL: http://shc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0